Läsarlistan, vill ni vara med?

Angående läsarlistan jag skrev om här nere, så startade jag den igår & det går till såhär:

Jag har ett papper där det står 3 listor..
I första listan står alla bloggare.
Och sen står dem andra två ruterna så jämnför jag två bloggare hela tiden "nyare deltagere för dem gamla står ju kvar då". Och sen så fortsätter jag så, sen den bästa bloggaren jag tycker lägger jag ut en länk.

Fattar ni? Och ni kanske undrar då : Men ofta hon har läsare när hon inte ens har en header?
Ja det har jag, mer än man tror.. Det är nämligen såhär jag hade en gammal blogg innan och jag börjar om för den blev hackad. & Statistken utalar jag mig inte om här... Den får ni också ta på frågestunden, Trots allt, Baby Senorita är ju ändå min systers ovän ;) Så en sak till!

Om ni läser min blogg och ska följa den eller ha den på eran lilla läsarlista eller minneslista, så kommentera inläggen att ni deltar på min läsarlista för en länk. Sen så följer jag eran somsagt ;)

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

oj hjälp vad rörigt, jag förstod inte alls :P haha

2010-05-31 @ 11:57:18
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

jo men jag är med :P haha

2010-06-01 @ 11:17:12
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0