31/5 - Måndag .

Sitter här och äter godis, gör ingenting, var så trött att jag drog upp datorn, och det första jag gör är att logga in på blogg.se , haha trevligt.. Men ska in på facebook med först innan jag skriver vidare...

Okej nu är jag klar.....
Inte uppdaterat idag eftersom det har varit så göööttt väder att man har legat ute och stekt hela dagen typ.. Fick inte så mycket färg eftersom jag använde mig utav brun utan sol hela vintern, & det gör antagningen så att pigmentet blir sämre.. Eller a vad man ska säga.
MAJ
Men nu är det sista maj, och Juni kommer redan imorgon och då är det bara 11dagar kvar till skolavslutningen! Det innebär sommarlov, men eftersom redan ett halvår har gått under 2010, så undrar jag;

Vilken har varit din favoritmånad denna år 2010? Och varför?


Jonathan, asså man kan inte säga så mycket mer än, jag älskar dig!
Alltid någon som förstår och finns för en, du är min största ägodel.

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

fin bild!

2010-06-01 @ 02:01:11
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

jättefin häst vad heter den ?

2010-06-01 @ 21:33:47
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0