Mitt självförtroende& sanningar!

Jag ska helt ärligt säga att jag tycker inte om folk som hela tiden säger "Åh, jag e så tjock och ful." För när man står brevid den personen så kanske man har bredare höfter eller lite extra runt magen.
Jag har helt ärligt väldigt smal kropp, jag har inte så mycket kurvor som jag hade önskat att jag själv skulle vilja ha. Men Jag har jävligt bra självförtroende för det.. Folk kan kalla mig "hora, slampa, sludder, smuts m.m" Men jag tar inte åt mig, för jag har byggt upp en sån jävla säker mur runt mig själv. När dem säger något till mig så vet jag att dem har inget annat att klaga över och då kommer det första bästa ord ut ur käften och det kallas svartsjuka. Att hon själv skulle vilja vara som mig, se ut som mig, gå som mig, ha samma kläder som mig, och till och med prata som mig. Men det är en sak jag är dålig på... Jag kan inte ta emot skit och inte göra något. Och då slänger jag ut mig några ord. Visst då är jag inte på bättre sida själv. Men faktiskt att då är jag säker i dem orden. Jag kanske inte säger det tyknaste, men vet jag att människan har en svag punkt om hennes näsa så kan ja påpeka typ : en operation för näsan kostar inte så mycket..., tex. Då vet jag ju att den personens självförtroende förstörs som dem nyss har byggt upp. Men det är för att jag är så jävla säker på mig själv. Ingen skulle kunna trycka ner mig på det sättet.

Nu till ordet hora
Jag har blivit kallad hora utav en person i min förra klass. Hon säger att jag knullar runt, men hon har bara fått reda på att jag har haft sex med 1 person, dvs att jag har haft sex med fler..men tillbaka till 1 person, och denna person råkade vara hennes pojkvän. Och jo som sagt vi hade sex när vi var fulla.. Men!! Då lägger hon skulden på mig, för det första jag visste inte att dem var tsm. Och skulden ska hon inte ge mig utan till honom som gick med på det, eftersom jag inte har något förhållande med henne liksom. Så ta inte åt er när någon kallar er hora för ni har legat med någons pojkvän som inte var med mening! Och så skrev hon till mig på en kommentar som lydde ungefär såhär skulle ja tro om jag kan den i huvudet " Du ligger med allt och alla även om du inte vill. "
Jo gumman , det gör jag inte, för jag är alltid med på det, och om inte jag vill då kallas det våldtäckt gumman.. ;)

Men nu ska jag ner till Netto och köpa godis och lite mera gott!

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

hata bitch drama!

2010-06-13 @ 21:50:06
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0