Facebook luras!

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag men jag är så sur!!
Men sommarlov fick jag i Onsdags och det är gött, eller skulle få på Torsdagen men eftersom att Linda var sjuk i Onsdags och vi hade bara en bild lektion så fick vi sommarlov på Onsdagen och det är gött!

Men till rubriken¨
Rubriken säger allt vad jag menar när man säger:
att jag anmälde en bild på mig som en tjej hade fejkat.
Men den personen som fejka mig visades vara på IP adressen och även "personnummret" Vara en utav dem som jobbar på den "svenska översättningen" på facebooks dotter... Därmed har dem spärrat mitt konto!
Men en sak glömde jag säga FACEBOOK

- I am back bitches and if you kick me this time, it woul'd be you'r fucking nightmare.
Jenny Nilsson on facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0