Detta händer aldrig...

...jag slutar blogga

Allas åsikter gör mig osäker, och helt plötsligt skämms jag över vad jag håller på med. Jag stänger ner bloggen och startar aldrig om den igen, over and out.
Istället ägnar jag mitt liv på att hänga på facebook 24/7 - det är så man är mogen nuförtiden.

...jag blir ett ''besatt x''

En kille gör slut med mig, vilket jag inte kan leva med. Jag smsar han stup i kvarten och när han helt plötsligt skaffar en ny tjej så blir jag galen.
Självklart ger jag mig då på denna tjej, och försöker få henne att ångra att hon föddes...
För jag menar det är ju sååååå typiskt mig.....

...jag blir förortsunge
Jag är uppväxt i ghettot, och helt plötsligt slutar jag vara den lilla söta oskyldiga flickan och lever upp till min status...
Lever man i ghettot, så har man helt enkelt fått en del av 2pac insatt i sitt blod.
Numera ser ni mig inte med söta rosetter i håret, kjol och tights...nejnej,
nu symboliserar jag den största gangstern med aldelles för stora hood, en helt speciell gångstil och självklart blattifierad ''dialekt''...jag menar jag är ju blatte? Det betyder att jag är 2pac MÄÄÄÄEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0