9/6 - Onsdag!

Oj, inte uppdaterat på ett tag, och nej ja har inte orkat för det har hänt mycket saker som:
* Min hund eller a Charlie är avlivad
* Min farmor har fyllt 86.
* Min mamma åkte in på sjukhus för hon slutade andas.
* Jag och Sanne har bråkat, sagt upp våran vänskap och bett varandra rent ut sagt att dra åt helvete.
Okej först vill jag bara säga att jag tar bort alla bilder från gamla inlägg, många tror inte att det är jag, så nya tag och nya bilder...babes!

Sen så försov jag mig , och opss.. jag vaknade nu, juste! Klockan är halv 8 på kvällen och ja skulle ha varit i skolan!!!

Och Charlie, världens vackraste hund är avlivad, och det är så tomt utan honom... rip



Och nu går vi till nästa punkt.... Jag och Sanne är inte "vi" längre.
Det är såhär, jag har frågat henne om jag får skriva ut om våra problem och ja det får ja eftersom alla frågar oss varför vi inte umgås längre..
Såhär är det:
Jag och Sanne har börjat gå olika vägar, ingen går någon sämre, båda går mot högre drömmar men vi har inte ens något gemensamt på den nivån längre. Hon gillar att gå på mycket fester och sånt och jag festar ibland men jag gillar hellre en liten myskväll hemma med min pojkvän. Och det tycker inte hon om, för när hon ringer mig klockan 9 på kvällen en lördagkväll och frågar om jag vill dra med på fest, då säger jag nej, jag gillar inte så mycket det där med att supa sig full och släpas hem utav främligar.. Jag har redan gått igenom den perioden och vill inte vara i den hålan längre. Men somsagt hon bad mig dra åt helvete och jag sa detsamma. Men vi har snackat och önskar varandra lycka till i livet och att vi inte ska slå varandra när vi ser varandra som vi gjorde sist ;) det visste ni inte om...?

Nu ska jag gå och sörja min fdhund Charlie som var världens jordnäraste och vackraste hund på denna jord.
Kanske uppdaterar senare,
glöm inte - jag raderar bilderna från gamla inlägg nu...

/jennyloves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0