2/6 - Onsdag! ... Amir*

Asså åhhh, sommarlovet närmar sig som fan nu.. Nästa Fredag slutar jag & då är det bara sol, bad och bara sooofta & någon liten fest kanske! Gööött blir det!
Men iallafall sitter här i skolan och har lektion, jag håller på och jobbar på en sak i min Svenska. Och fick reda på att jag fick VG på mitt SO-prov! Asbra, och nu har jag nästan toppen betyg. Det är grymt ju.

Men dagens planer är.
* Tvätta
* Städa
* Steka i solen
* Tvätta igen
* Blogginlägg thihi' tror jag
* Sova!
Aprå på sova, så somnade jag fyra inatt, kunde inte somna om! Jävla omogna fjortistjejer som skriker utanför att dem är så fulla, så jobbigt. Väx upp! Ta er i kragen och var lite mogna..

Aa så sova det kommer jag göra gött inatt..
Men nu ska jag dra, ska ringa Amir.... inte Amir - Gaybloggen. Utan en annan kompis Amir... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0