22/6 - Tisdag°

... Som sagt inte bloggat på ett tag!
- Varför? Jo för jag tycker det är bättre att blogga om något som är intressant än att sitta och skriva onödiga inlägg, det gör ju att bloggen blir tråkig. Eller hur? Håller ni inte med mig? Mina bloggläsare har sjunkit just för det, men den smällen får jag ta. Jag fuskar mig inte fram i bloggandet iaf, som att gå in och spamma på Kissies blogg tillexempel!

Nog om det, ser ni att ja har en ny textstil? Jaaa.. För att ha lite mer design i det hela som flashar upp det.

Och sen ja, jag har tagit bort den där knappen om att ja måste godkänna kommentarer innan. Ska jag lägga tillbaka det kanske? Eftersom ni kommenterar bara så onödiga kommentarer, det är inte roligt att sitta och läsa om ni tror det, ni vill att Jennybitch ska komma tillbaka. Yes! She will be back, just wait..

Bilder har jag inga heller nu förtiden, kan bero på att min kamera är typ sönder, men jag ska lösa det genom att lägga in gamla bilder så ni inte tröttnar! Men bilder ni aldrig sett innan!

Men idag blir det att ta på sig kläder & dra in till Avenyn å ta en fika med Jessica!
Vi hörs bitchäääs, bye.

Om jag inte skriver klart talet, så har jag inte ditt namn i siffror...

Våra stunder tillsammans när vi delade på ordet kärlek.
Men vi delade det lika, jag tog kär, du tog lek.

Kisses and love / JENNY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0