16/6 - Onsdag!

Helluu boys and girls , (mina kära bloggläsare.)
Dålig uppdatering, men jag är inte så fast längre i att blogga faktiskt. Tycker inte det är så roligt. Men det är nämligen såhär att jag tycker "bloggvärlden" har sjunkit. Dvs, Kissie är inte Kissie längre utan mer Alexandra, & dem andra bloggarna uppdaterar inte mycket alls längre. Typ bara 3 inlägg per dag.

Har ni hört om bloggaren matilla.blogg.se (tror jag inte att ni har eftersom hon har inga läsare) , haha hon ljuger så tuttarna suger om att hon får pengar för sin blogg, eller a har fått av ett företag. Jag kan säga att nej det får hon inte, hon är en sån fattig äcklig fjortis som står och tigger pengar för att köpa cigg.. väger typ 30 kilo och är typ 1.40 lång... herregudarnas!

jag är ju iallafall lite bättre klädd & så, därför får ni njuta utav denna bild ni fåår på mig (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0