1/6 - Tisdag!

Ingen uppdatering idag heller. Förlåt! Men jag har faktiskt åkt ner till Varberg för att träffa kusin, åh då badade vi hela tiden också kan jag avslöja! Så jag har tagit mitt första dopp i år och det var kallt som in i bomben haha.

Annars har skolan varit bra och jag fick MVG på mitt Engelska prov idag! Grattis till mig.
Det handlade om dem 3 senaste kapitlen vi hade - Diagram, Procent & Bråk!
Jag ska vara seriös, jag trodde faktiskt att ja skulle få VG eller mer, för jag var 100% på alla svar utom ett.
Sköter ni skolan?
Det ska ni göra, & inte göra som jag gjorde innan och min skolgång gick åt rent helvete, det tar jag inte nu utan kan ta på en frågestund någon dag tycker jag! Men då måste det komma upp på en fråga också, så memorera in frågorna så startar jag en frågestund på Fredag tror jag! Ja det gör jag nog...
Hur ofta har ni frågestunder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0