13/6 - Söndag, rip KarlEriksson

Söndag idag, och det känns gött på ett sätt, det är inte den trötta Söndagen det brukar vara för att man stressar för att det ska bli skola dagen efter, men nu vet man ju att "äsch, jag är ledig 10 veckor framåt + 3 dagar extra än dem andra i Göteborg!" Sommarlov är nog det bästa som finns bland allas höjdpunkter, men helt ärligt.. Jag gillar vintern nästan lika mycket, sommaren är bara något litet snepp över vintern.
Men tänk er? Vintern kan man klä sig "varmare" och inte frysa.
Men sommaren tänk en äckligt varm dag, du kan ju inte precis springa naken på stan?
Det är ändå en liten poäng till mig!

Idag ska jag bara chilla, det är inte bra väder. Jag e inte på topp! Så jag ska helt enkelt ha en datadag! :)

I natt drömde jag om min f.d kompis, Karl Eriksson. Saknar han, han dog utav cancer & jag saknar han så sjukt mycket Det finns även videos på Youtube om det, som kommer här nere... Hoppas du har det bättre där uppe än all den skit du fick gå igenom här nere på verklighetens jord. Men vad som än händer så känns det som om du alltid sitter på min axel och vakar över mig. Du är min skyddsängel, du är det vackarste gud någonsin har skådads. Jag kom inte på begravningen, förlåt för det, men jag insåg inte att du var borta. Och nu denna tid går jag förbi din grav och inser att du inte e kvar :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0